donderdag 16 juni 2011

Amigu-Wattes?

Hallo Bloggies,

Afgelopen zondag was ik op verjaardag bij mn broer, in februari is hij voor de 2de keer vader geworden van een heerlijke zoon.
Een andere tante was druk bezig geweest met het haken van een olifantje...helaas lukte dat niet helemaal, dus ik kreeg een boekje met patronen en een bolletje gekleurde katoen mee.....

OEPS!!!

Ik had ooit wel eens wat geprobeerd op amigurumi gebied...want ze zijn zoooo schattig, maar goed het is wel een heel andere tak van sport natuurlijk.
Inmiddels ben ik begonnen...de slurf en een groot gedeelte van de kop zijn af.
Al met al bestaat het beestje uit 10 losse onderdelen, aan elkaar naaien is niet mn sterkste kant dus er ligt hier een uitdaging :-0
In dit inspirerende boekje staan meer leuke haakseltjes...zo ook een cupcake (ook op verzoek ;-))
En die bestaat uit slechts 2 onderdelen...mooi oefenprojectje dus en die schiet ook al lekker op.
De oogjes en het mondje zitten er inmiddels op....nu de spikkels op de "glazuur" nog, aan elkaar zetten en opvullen....wie weet lukt me dat voor de vakantie nog.
Het olifantje gaat mee op vakantie denk ik....wordt vervolgd dus.

fijne aaf
lieve knuffels "Pien"



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk project Rineke, ik haak ook weleens, maar dit heb ik nog nooit gedaan.
    Die cupcake ziet er ook al heel leuk uit.
    Succes met je haakwerkjes.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk joh, goed bezig! Alsof je er al jaren mee bezig bent.
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve leuke woorden