vrijdag 1 juli 2011

HoomZweetHoom

Hallo Bloggies,

Terug van een weekje weggeweest...en het was heerlijk er even tussen uit.
Turkije was mooi en warm, maar OHW wat is het lekker weer "gewoon" thuis te zijn.
Mn beestjes om me heen...de rozen in bloei, de stokrozen ook :-)...normaal valt het niet zo op misschien wat er in een weekje gebeurd qua groei en bloei, nu deste meer.
Ook de spirea lacht me toe, ik vind het zo'n lieve zachte roze kleur. De witte petunia's in de kringloop mand lijken wel ontploft...zo'n enorme bos, je ziet de mand bijna niet meer ;-)
De hop van de buurman gluurt tussen de schutting door, die laat ik lekker zn gang gaan.
De olielampjes in de houten kratjes zijn in de winter geknapt door ijsvorming, 2 appelmoespotten opgeleukt met een "plakkantje" en een stukje sisaltouw, waxinelichtje erin...prima alternatief al zeg ik het zelf.
Heel mooi weekend gewenst allemaal!!!

Maandag weer aan de slag :-( ik ben er nog niet helemaal klaar voor.....


liefs "Pien"
 

2 opmerkingen:

  1. he buv het ziet er weer gezelie uit bij lekker uitrusten in het weekend liefs rommy tot van de week doen we even bakje doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je weer geniet van je eigen thuis. Het ziet er zo gezellig bij je uit, dat is echt thuiskomen.
    Leuk je potten met kant en een mooi alternatief voor je lampjes.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve leuke woorden